השרה שקד נפגשה עם הראש"ל הגר"י יוסף • על השולחן: ה'דיל' שנחשף ב'קול חי'

    דוד לזר 1 Comment on השרה שקד נפגשה עם הראש"ל הגר"י יוסף • על השולחן: ה'דיל' שנחשף ב'קול חי'
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד ביקרה אמש (רביעי) אצל הראש"ל הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף בלשכתו, במהלך הפגישה דנו על הנושאים העומדים על הפרק ובין היתר בענייני דת ומדינה וכן הצורך בחיזוק בתי הדין הרבניים והשוואת מעמדם לבתי המשפט.

    שרת המשפטים הדגישה את מחויבותה הרבה למסורת ישראל ולזהותה היהודית של המדינה ואמרה כי תעשה כל שביכולתה כדי לצמצם את נקודות החיכוך ולאחד את כל חלקי העם, לעם ישראל יש מספיק אויבים בחוץ ותורת ישראל היא המודל שיכול לאחד את העם הזה, רבני ישראל יכולים להיות שליחים מצויינים לעניין הזה סיימה השרה. בתום הפגישה העניק הראש״ל לשרת המשפטים את ספרו ׳אוצר דינים לאשה ולבת׳.

    לאחר הפגישה צייצה השרה שקד בטוויטר; ‏"נפגשתי עם הרב יוסף שליט"א. סיכמנו שתוך חודש ימונו כל 24 הדיינים בבתי הדין האזוריים ו7 בביה״ד הגדול. שייטיניץ תומך".

    יצויין כי לפני עשרה ימים נחשף הדיל עם השרה שקד – לראשונה ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' – אז חשף פרשננו מני גירא שורץ אצל אבי מימרן כי הדיל הנרקם למינוי דיינים: 24 באזוריים 6 בגדול, בחלוקת שליש לפי דת"ל, ש"ס, חרדים אשכנזים. ליצמן דוחף לשניים חסידיים, הישריק לעליון ואשר לאזורי. ב'דגל' מסתפקים בנוגע לדיין שהוא עו"ד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "נפגשתי עם הרב יוסף שליט"א"… איזו עזות וביזוי תלמידי חכמים!
      בוא נסיר ממנה את התואר "שרה" כאשר אנו מראיינים אותה…
      ואח"כ עוד יש מגיבים שכותבים שהיא לא יושבת בעזות וגאוה מול הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א אלא היא רק "מקשיבה"….